Avatar billede choco Nybegynder
17. april 2006 - 19:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tekst på billede

jeg har et lille problem med det tekst på billede.. når jeg nu sætter et billede ind viser den billede uden problemer men lige så snart jeg sætter tekst på det vil den ikke vise billede.. eller jo den vil på min egen comp. men lige så snart jeg åbner den på en anden comp. viser den ikk noget billede men mine link er der..

nogen gode forslag til hva jeg gøre galt??
Avatar billede inctor Nybegynder
17. april 2006 - 19:39 #1
er billedet gemt rigtigt ? så vidt jeg husker laver den billedet om til .Gif når du sætter tekst oven på det .. prøv og tjek om billedet er med og billed stien er den samme ..
Avatar billede choco Nybegynder
17. april 2006 - 19:46 #2
ja den laver dem om til gif filer.. men når jeg sætter tekst på får jeg denne html kode ud af det : <!--webbot bot="ImageMap" text=" (0,45) (117, 75) {Til Min Skat} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  skat.htm##hovedramme" text=" (0,80) (117, 106) {Om Tøzzen} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  tøzzen.htm" text=" (0,12) (117, 40) {Forside} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  hovede.htm" border="0" src="Rauf..en tøøs hva.. 012.gif" width="117" height="272" u-originalsrc="Rauf..en tøøs hva.. 012.gif" u-overlaysrc="file:///E:/Dokumenter/Hjemmesider/Fogh/side-v.htm_txt_Rauf..en tøøs hva.. 012.gif" usemap="#FPMap0" --></p>
Avatar billede inctor Nybegynder
17. april 2006 - 19:50 #3
Hmm .. Prøv at lave billedets navn om til test istedet for: Rauf..en tøøs hva.. 012.gif" den kan nogen gange have vrøvl med alle de ...... har jeg oSs oplevet før ..
Avatar billede choco Nybegynder
17. april 2006 - 19:54 #4
har prøvet med et billede der kun har tal som filnavn og det giver det samme problem.. kan det have noget at gøre med det skal ligge i en bestemt mappe??
Avatar billede inctor Nybegynder
17. april 2006 - 19:57 #5
Hmm .. har ikk lige Frontpage på den her maskine .. :S Lav billedets navn om til test.gif og prøv følgende:
<!--webbot bot="ImageMap" text=" (0,45) (117, 75) {Til Min Skat} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  skat.htm##hovedramme" text=" (0,80) (117, 106) {Om Tøzzen} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  tøzzen.htm" text=" (0,12) (117, 40) {Forside} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  hovede.htm" border="0" src="Rauf..en tøøs hva.. 012.gif" width="117" height="272" u-originalsrc="test.gif" u-overlaysrc="test.gif" usemap="#FPMap0" --></p>
Avatar billede inctor Nybegynder
17. april 2006 - 20:00 #6
ups den her:
<!--webbot bot="ImageMap" text=" (0,45) (117, 75) {Til Min Skat} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  skat.htm##hovedramme" text=" (0,80) (117, 106) {Om Tøzzen} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  tøzzen.htm" text=" (0,12) (117, 40) {Forside} {Times New Roman} 14 B #ffffff CT 0  hovede.htm" border="0" src="test.gif" width="117" height="272" u-originalsrc="test.gif" u-overlaysrc="test.gif" usemap="#FPMap0" --></p>
Avatar billede choco Nybegynder
17. april 2006 - 20:11 #7
hmm super.. det ser ud som om det virker nu.. du smider bare et svar så smider jeg lidt point til dig..
Avatar billede inctor Nybegynder
17. april 2006 - 20:13 #8
Heeh Takker .. :) Fejlen var nok :
u-overlaysrc="file:///E:/Dokumenter/Hjemmesider/Fogh/side-v.htm_txt_Rauf..en tøøs hva.. 012.gif"

... Tror det var der fejlen lå.. :)
Avatar billede choco Nybegynder
17. april 2006 - 20:39 #9
jaaa det kunne godt se sådan ud.. det virket i hvert fald da det blev fjernet.. men tak for hjælpen..