Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
17. april 2006 - 16:14 Der er 5 kommentarer

Nogle som vil bygge en hjemmeside for mig via frac.dk?

Hejsa folkens,

Jeg er en 15årig skoledreng som lige har lavet en klub for folk der har fjernstyrede biler!
Men jeg er ikke så god til at lave hjemmesider uden for webbyen.dk, da jeg er specialist i webbyen.dk. Fordi jeg ikke selv kan lave det, er at webbyen.dk ikke kan have bl.a. administratorpanel osv.

Siden jeg går efter er en side, hvor der skal laves noget ud af flash. Siden vil primært handle om fjernstyrede biler, og jeg kan sagtens selv finde nogle billeder som designet skal laves ud efter!

---------------------------------------------

Siden ”skal” have disse ting:

Administratorpanel (mundkurv, IP blokering og rød skrifttype som kun administratoren har.)

En lille kontakt server/support lavet ud en af mailform (navn, mailadresse, emne og selve beskeden.)

Forum/chat.

Eget login, evt. med en lille profil. (profilbillede, navn/efternavn, alder og MSN/mail adresse.

Søgeboks.

Online suppert. (et lille chat-rum hvor folk skal kan få hjælp af administratoren med dummefejl i deres profil evt. anmelde grimme ord!

---------------------------------------------

Jeg håber virkelig der er nogle som kan finde ud af at hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Kasper Søndergaard

PS. Du vil få en rimelig høj betaling. (får du af vide hvis du vil hjælpe mig.)
Avatar billede apo Praktikant
17. april 2006 - 16:31 #1
Jeg har ikke tiden til at hjælpe dig, og er heller ikke professionel. Men til en rimelig høj betaling kan du jo hyre et professionelt webbureau, der kan lave sitet for dig (med eget domæne).

Men det kommer selvfølgelig an på hvad 'rimelig høj betaling' er i dine ører; En rimelig høj betaling, inden for webdesign, er nok noget højere end du kan forestille dig.

Det vil nok være en god idé, at give udtryk for hvad du har forestillet dig at betale for et færdigt website - Så dem der læser dit spørgsmål her ikke lader forventningerne stige i vejret.

Et venligt ment råd :-)
Avatar billede apo Praktikant
23. april 2006 - 20:54 #2
Husk at lukke spørgsmålet hvis du har fundet en løsning.
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
23. april 2006 - 22:10 #3
Hejsa igen venner..

Jamen jeg havede forstillet noget omkring 5000kr!
Men så skal personen også kunne sit håndværk, kender godt folks sindsyge priser, men jeg håber de tænker på jeg er en 15 årig skole dreng!

Håber der vil komme nogle der kan hjælpe i løbet af den kommende uge!
Avatar billede apo Praktikant
25. april 2006 - 18:22 #4
Jeg faldt over dette website forleden (via et spørgsmål i kategorien for sitevurdering her på E): http://www.lpwebdesign.1go.dk/webdesign.html

Den billigste løsning ligger, som du kan se, på 5000,- men ud fra spørgsmålet (det, jeg fandt linket i) at dømme har vedkommende lige sat prisen op.

Måske kan du være heldig, at vedkommende vil hjælpe dig med at lave dit website for 5000,- ? Jeg skal ikke kunne sige det men det skader aldrig at spørge.
Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
29. april 2011 - 20:50 #5
apo, tak for din hjælp. Send et svar ind, så jeg kan give dig nogle point! ;o)