Avatar billede cermitto Nybegynder
17. april 2006 - 14:59 Der er 7 kommentarer

Underlig Jmail fejl

Hvorfor får jeg på nogen email den fejl:

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message
Avatar billede steen_hansen Forsker
17. april 2006 - 15:03 #1
Du har ikke angivet den rigtige server. Kan du lægge hele dit script?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2006 - 15:15 #2
Ja...

eller også har du ikke angivet en gyldig afsenderadresse...

JMail.Sender = "AfsenderMail"

SKAL VÆRE EN GYLDIG E-MAIL ADRESSE!

\Dan
Avatar billede cermitto Nybegynder
17. april 2006 - 15:37 #3
det er en gyldig cybercity adresse og jeg kan fint sende til nogen bare ikke det synes jeg er mærkelig
Avatar billede steen_hansen Forsker
17. april 2006 - 20:54 #4
cermitto, de mails, som du forsøger at sende TIL, er nok ikke gyldige. Har du tjekket og dobbelttjekket dem alle sammen?
Avatar billede cermitto Nybegynder
18. april 2006 - 13:49 #5
110% jeg kan sende til dem fra min outlook, men jmail kikser. Er det jmail noget skidt? er der andre måder at sende mails på?
Avatar billede steen_hansen Forsker
18. april 2006 - 19:54 #6
JMail er ikke noget skidt, det virker rigtig godt.

Hvem er din udbyder? Ikke fordi det behøver at betyde noget, men det kan være, at der er nogle herinde fra, som har erfaringer med dem. Og kan du ikke lægge scriptet? Det kunne være interessant at se.
Avatar billede steen_hansen Forsker
19. september 2006 - 23:40 #7
Gik du i stå, cermitto?