Avatar billede perbirgerhansen Nybegynder
16. april 2006 - 18:26 Der er 5 kommentarer

Meta tax of besøgstæller på hjemmeside

Hej
er der en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorfor Google ikke kan findemin hjemme side
google har fundet min side i ca en halv time. Jeg hostede hos hostmaster og flytte så over til b-one siden er lavet i frontpage
jeg vil også gerne vide hvorfor min besøgstæller ikke virker
på forhånd tak Per min hjemmeside hedder
www.clairvoyanthealer.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. april 2006 - 18:31 #1
Høn nu her, fordi google bot har været forbi din side for en halv time side, betyder det ikke at du er optaget. Der går normnalt en måned fra googlebot indexere dig til du er med, mindst. Det er heller ikke sikkert at du kommer med fordi googlebot har været forbi. Hvis der ikke er andre der linker til din side, så er siden pr definition ikke vigtig. Skaf links fra andre sider, så kommer du automatisk med,

Din besøgstæller kræver at jeg ser koden for at jeg kan fortælle dig hvordan den virker
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. april 2006 - 18:33 #2
i øvrigt er dine sider ikke optimerede, det ser ikke ud som om du har lavet en ordentlig søgeordsanalyse sov sov.

læs de artikler der er skrevet her på eksperten af mig og andre om hvordan du gør hvis det skal gøres ordentligt. Du får lige et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. april 2006 - 18:33 #3
Avatar billede perbirgerhansen Nybegynder
17. april 2006 - 13:24 #4
Tak for svaret
jeg har lavet siden efter bogen jeg har fra et frontpage kursus jeg har været på det er også derfor jeg ikke kan forstå jeg ikke kan få kontakt jeg har haft hjemmesiden i snart 5 måneder jeg vil prøve at få andre til at linke min side Tak
Avatar billede apo Praktikant
17. april 2006 - 13:34 #5
Nu er FP (FrontPage) ikke ligefrem den bedste måde, at lave websites med god kode på. FP laver alt for megen skod-kode, som er svært at få til at følge W3C-standarderne (www.w3.org) for god og brugervenlig kode.

Du har f.eks. flere valideringsfejl når jeg tjekker dit sites HTML: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.clairvoyanthealer.dk%2F

Så vidt jeg ved, har Google det bedst med sider, der følger W3C-standarderne. Og ved at følge standarderne gør du det samtidig også lettere for dine besøgende (de, der evt. ikke benytter MS Explorer), at befinde sig på dine sider.

Hvorvidt, den manglende validering af dine sider er skyld i, at dit site endnu ikke er indekseret skal jeg ikke kunne sige - Men det kan (måske?) have noget med det at gøre.