Avatar billede mpj_86 Nybegynder
16. april 2006 - 17:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af site

Hej

Jeg har lavet denne hjemmeside: http://www.soelvmosegaard.dk/

Hvad syntes i generelt om siden?

Har i har nogle forslag til andre farver, så der kom lidt mere liv i siden? (Er løbet tør for idéer)

Har kun lavet siden som en venne tjeneste.
Synes i det er for meget at forlange 1000 kr. for den,
skal lige siges at salgslisten er programmeret helt fra bunden,
og har tilbudt at rettet og tilføje på den uden det koster ekstra.
Avatar billede pinball Nybegynder
16. april 2006 - 17:45 #1
er ikke ekspert på området men ser siderne ikke lidt tomme(kedelige) ud?
Avatar billede apo Praktikant
16. april 2006 - 17:47 #2
Kedelige farver. Du bør bruge en mere spændende baggrundsfarve, og finde et andet topbanner - Det virker for dystert.

Selve indholdet, og indholdslayoutet er fint nok, men baggrundsfarve og det dystre topbanner ødelægger indtrykket af siderne.

Om det er den rette pris afhænger vel nok nærmere af om køber er villig til at betale prisen.
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
16. april 2006 - 17:49 #3
apo: Har du et forslag til en anden baggrunds farve, som vil se godt ud sammen med den grå i menu'erene?
Avatar billede apo Praktikant
16. april 2006 - 17:52 #4
Find først et andet topbanner, som virker mere indbydende. Derefter har du lettere ved at udpege og vælge en baggrundsfarve, der passer til siderne.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. april 2006 - 18:55 #5
Under "Kontakt" siden kan jeg skrive a, derefter kan jeg sende en besked til dig, måske en bedre email validator.

Det samme problem er under "Gæstebog" siden.

Jeg har skrevet at min hjemmeside er a, det bliver til http://www.soelvmosegaard.dk/a
det er da forkert, da jeg intet har med soelvmosegaard.dk at gøre.
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
17. april 2006 - 14:21 #6
Nu er der kommet et nyt topbanner, og baggrunds farve..
Avatar billede fynbo Nybegynder
28. april 2006 - 01:21 #7
Du kan da sagtens tage 2500,- alene for programmeringen, hvis det er en vennetjeneste og du derfor kun skal tage en symbolsk pris.
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
16. maj 2006 - 15:43 #8
lukker..