Avatar billede kazuko Nybegynder
14. april 2006 - 17:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min computer vil ikke tænde

Min computer vil overhovedet ikke tænde... Har prøvet med en ny tænd kontakt.... Der er ikke sket computeren noget... det er sket fra dag til dag :s Den LED der sidder på bundkortet(p4p800) lyser som den skal... Hvad er der i vejen??
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2006 - 17:22 #1
Kører ventilatoren i strømforsyningen??
Avatar billede luffe10 Nybegynder
14. april 2006 - 17:26 #2
kører blæseren i strømforsyningen
Avatar billede kazuko Nybegynder
14. april 2006 - 18:07 #3
der sket absolut intet når jeg trykker på knappen.. intet bib ingen blæsere... simpelthen NADA!!!
Avatar billede c-holst Novice
14. april 2006 - 20:07 #4
din kontakt kunne være i stykker.
på bundkortet, der hvor de forskellige lamper og kontakter er sat til, er der også to ben til kontakten, sikkert markeret med powerswitch eller noget i den stil. kig i manualen for at finde dem hvis du er i tvivl. prøv at kortslutte disse to poler. den skulle så tænde når du slipper
Avatar billede kazuko Nybegynder
14. april 2006 - 23:31 #5
det er ikke knappen.. har lige prøvet at kortslutte strømforsygningen uden resultat så køber mig en ny i morgen!!! tak for hjælpen ellers...
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 23:13 #6
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede kazuko Nybegynder
10. juli 2006 - 23:21 #7
Undskyld jeg ikke har fået lukket tråden... min comp virker igen... upåklageligt