Avatar billede farmargren Nybegynder
14. april 2006 - 12:27 Der er 2 kommentarer

Overførsel af kontaktpersoner fra Palm Desktop til ActiveSync

Hej, har købt en brugt Mio 168.

Hvorledes overeføres alle mine kontaktpersoner fra gammelt Palm Dessktop til nyinstalleret ActiveSync ?

Forbindelsen fra PC til PDA virker fint.

Venligst

FarMargren
Avatar billede fxj Juniormester
14. april 2006 - 13:26 #1
Hej

Jeg tror ikke du kan overføre dem direkte.
Mio´en kører på Windows, som ikke er det samme styresystem som Palm´en havde.

Du kan derfor bruge een af følgende løsninger

1) Hent PocketCopy her http://www.chapura.com/pocketcopy.php
2) Koverter dine Palm Data til Outlook data

Eller

1) Eksporter dine kontaktpersoner til en kommasepareret fil ved at åbne Palm Desktop. Klik på adresse-ikonet.
2) Vælg Fil => Eksporter og giv filen et navn. Brug CSV-formartet for filen
3) I Outlook vælger du Filer => Importer og Eksporter. Vælg den fil du gemte og importer den som CSV.
4) Vælg hvor filen skal installeres (i kontaktpersoner)

Med venlig hilsen
Flemming
Avatar billede fxj Juniormester
14. april 2006 - 13:30 #2