Avatar billede -onslow- Nybegynder
05. maj 2001 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

3D studio max r3!

når jeg prøver at åbne 3d max kommer denne besked!
hardware lock is not atteched,
Or you are using worng lock,
Or the lock device drivers are not running.

hvad betyder det!
og hvad kan jeg gøre ved det!
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 10:27 #1
Har du brugt en \"forkert\" registreringskode, altså en fra nettet, kan det være derfor!!!
Avatar billede dope Nybegynder
05. maj 2001 - 10:29 #2
3D studio Max kommer med en parallelports dims (Ligesom Quark) som den spørger til under opstart samt under afvikling af bestemte funktioner (Eks. save as...). Der findes selvfølgelig måder at omgå dette problem, men det hører vist ikke hjemme her i forummet... :-)
Avatar billede koxxx Nybegynder
05. maj 2001 - 10:42 #3
Jaaaa så ved jeg ikke rigtigt hvad det er*g*. Men hvis du har fundet det på nettet, kan det være det, at de har lavet en slags sikkerhed eller sikring!!!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
05. maj 2001 - 12:57 #4
koxxx>> jeg prøver at arbejde lidt videre på det!
mange tak for hjælpen!
bare sundt jeg ikke kunne brdet til noget