Avatar billede sharper Nybegynder
12. april 2006 - 19:59 Der er 3 kommentarer

DataGridView samt ellipsis Knap

Hej

Jeg sidder og ser lidt på DataGridViews i C#. Mit problem består i at jeg vil have et tekstfelt hvor der også er en ellipsis knap som så skal kunne åbne et nyt window. Denne funktion kan jeg dog ikke finde. Er jeg helt ved siden af, eller hvad er der af alternativer?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2006 - 06:24 #1
Omdan den kolonne du ønsker knappen i og lav den om til en template-column. I source-view indsætter du den HTML du ønsker.
Avatar billede sharper Nybegynder
13. april 2006 - 13:06 #2
Er ikke helt sikker på hva du mener, og er ikke meget for at begynde at lege med HTML i C#...
Avatar billede bitsch Nybegynder
15. april 2006 - 08:48 #3
Det han mener er at du må lave din egen celle der ter sig som du ønsker.
Det er ikke svært men det kræver alligevel lidt kode.

Følgende link indeholder links til forklaring om hvorledes du kan lave dine egne DataGridView kolonner og celler, så det er et godt sted at starte.

http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=152467&SiteID=1