Avatar billede kryger Nybegynder
12. april 2006 - 11:20 Der er 1 løsning

Outlook 2003 signatur problem

Hej,

Jeg har oprettet en html-signatur i Outlook 2003, som indeholder en link.

Jeg har følgende kode i html-signatur-filen:
a:link
{
    color : #808080;
    background-color : transparent;
    text-decoration : none;
}
a:visited
{
    color : #808080;
    background-color : transparent;
    text-decoration : none;
}
a:hover
{
    color : #808080;
    background-color : transparent;
    text-decoration : underline;
}

Det skulle gerne bevirke at linket er gråt udanset om modtager har besøgt det tidligere eller ej. Samt at det kun bliver understreget, hvis man "hover" det med musen...

Problemet er blot at det ikke virker? Min link bliver blåt og understreget trods ovenstående kode.

Men, hvis jeg bruger signaturen i Outlook Express (og altså ikke Outlook 2003) - så virker det fint!!??

Er der en indstilling i Outlook 2003 som jeg har overset?

Mvh
Kenneth
Avatar billede kryger Nybegynder
10. januar 2007 - 13:29 #1
Lukker det - man skal vist bare sætte link-farve mv. mellem "hyperlink-tags'ne"...