Avatar billede punnishment Nybegynder
11. april 2006 - 18:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Navn til filmside

Hej

Kort sagt har jeg planer om at skabe en database over primært de nyeste film, hvor jeg bedømmer (og anmelder) filmene på en række forskellige punkter.

Jeg har derfor brug for et navn til min side. Noget jeg vil lægge fokus på på siden, er den simple tilgang til alle funktionerne og den hurtige vej til at finde bedømmelsen af den ønskede side.

Tak
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 18:24 #1
Hvad med film.dk...
Du kan købe det af Cybercity, så vidt jeg kan se:
http://erhverv.cybercity.dk/yetanother/home.phtml?csref=yetanotherredirect_www_film_dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. april 2006 - 18:35 #2
det kommer nok til at koste en del af overtage den adresse. Andre bud?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. april 2006 - 18:43 #3
nyefilm.dk
Avatar billede maqhem Nybegynder
11. april 2006 - 18:45 #4
filmzoo.dk filmzoo.com
moviezoo.dk moviezoo.com

heh
Avatar billede boxer Nybegynder
11. april 2006 - 18:47 #5
filmanmeldelser.org /.nu/ /.eu  dk er desværre ikke ledigt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. april 2006 - 19:11 #6
nyefilm.dk er nu heller ikke ledigt - men jeg havde tjekket! Der er så bare det at jeg kom til at skrive nyefillm.dk - og det er ledigt. Og det må så være mit forslag ;)
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. april 2006 - 19:41 #7
har i et synonym til vurdering? Tænkte nemlig på noget i stil af filmvurdering.dk, men synes bare ikke det lyder særlig godt.

Måske skulle jeg satse stører og lave en vudering af flere ting? Bøger, hardware, elektronik, musik og andre produkter?
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. april 2006 - 19:42 #8
- hvis det var, det ikke lige var muligt at finde sådan et navn
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. april 2006 - 19:56 #9
filmrating.dk
hotfilms.dk
hotmovies.dk (inspireret af hotpeople.dk)
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. april 2006 - 19:57 #10
synes i det lyder godt?
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2006 - 20:01 #11
hvad med www.good-movies.dk, siden er udmildbart ledigt !! Et forslag !!
Avatar billede boxer Nybegynder
11. april 2006 - 20:05 #12
Af de 3 er jeg mest til filmrating.dk
Det beskriver jo også fint hvad siden handler om.
Avatar billede larsbek Nybegynder
11. april 2006 - 20:17 #13
Hvad med filmtjek.dk
eller findfilm.dk
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2006 - 20:37 #14
ifølge Cypercity, så er www.gode-film.dk ledigt, 300,- for et år !! Hvis det skulle være lidt mere dansk inspireret !
Avatar billede maqhem Nybegynder
11. april 2006 - 20:38 #15
http://www.musikogfilm.dk/ hvis du vælger både film og musik :) og musik er der sq reft om! Så det kunne det jo også være ;)
Avatar billede punnishment Nybegynder
12. april 2006 - 16:42 #16
tror jeg bliver nød til at satse på den ene til at starte med, og hvis det bliver en succes - kan jeg jo udvide lidt i stil med.
mobilpriser.dk, mobilsiden.dk, mobildebat.dk (hvis i forstår)...

og her virker filmrating.dk nok til at være den mest optimale, eller har i andre forslag hvor jeg kan køre ovenstående stil?
Avatar billede punnishment Nybegynder
20. maj 2006 - 22:34 #17
nogle der gidder at ligge et svar, så jeg kan lukke dette forum? Det ser ikke ud til at jeg kan lokke mere ud af jer :)
Avatar billede tiger_dk Mester
21. maj 2006 - 10:05 #18
svar
Avatar billede punnishment Nybegynder
23. maj 2006 - 21:34 #19
tiger_dk, selvom det ikke lige var dine forslag jeg kunne bruge, så får du pointsene, da de andre ikke har svaret.
Avatar billede tiger_dk Mester
23. maj 2006 - 22:02 #20
takker, hvad blev adressen på film siden, så man kunne evt. kunne besøge den ?