Avatar billede peturkirke Novice
11. april 2006 - 17:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

nødvending at restarte websted

er der nogen som kan svare mig på, hvorfor jeg må restarte webstedet på IIS serveren hver eneste gang, for at få de nyeste ændringer at slå igennem ?
er det noget som er indstillet sådan defaulti windows 2003 server ?
Avatar billede never_mind Nybegynder
11. april 2006 - 17:26 #1
hvilke ændringer ?
Avatar billede peturkirke Novice
11. april 2006 - 17:31 #2
vi udvikler en webside, laver ændringer hele tiden, både asp, javascript, html osv.

det sker ikke hver eneste gang, men ca. 5 hver gang, og det er ret irriterende
Avatar billede gadz Nybegynder
14. april 2006 - 19:10 #3
Jeg kunne forstille mig det er nogle af de script du laver som ikke er blevet afsluttet eller ikke spille 100%, formenligt nogle asp script.
Det kunne fx være et loop der bliver ved med at køre.

Det kunne måske også være din cache i explorer der gør det.

Jeg har været udsat for dem bægge.

Venlige Hilsen
GaDZ - Jannik Eriksen
Avatar billede peturkirke Novice
16. april 2006 - 21:02 #4
Vi brugte windows 2000 server før (gennem flere år) hvor vi arbejdede med den samme side. Da var der ingen problemer, alle ændringer slog igennem straks.

Så jeg ville tro, at svaret fra Jannik er højst usandsynligt.
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 13:19 #5
Brug for mere hjælp ?
Avatar billede peturkirke Novice
16. maj 2006 - 13:46 #6
yes !!
Avatar billede never_mind Nybegynder
16. maj 2006 - 13:50 #7
hvor mange domæner hoster i ? er det på alle der er problemer ?
Avatar billede peturkirke Novice
21. juni 2006 - 13:32 #8
meget få domæner, ca. 3 stk., og ikke nogen særlig trafik på webserveren
Avatar billede peturkirke Novice
22. januar 2009 - 15:04 #9
lukker