Avatar billede jan2001 Nybegynder
10. april 2006 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

deffekt 230. død mikrofon

Jeg har en sony ericsson 230, som har været tabt og mikrofonen virker ikke mere. Er forbindelsen til mikrofonen røget eller hvad?
Kan den repareres?
Avatar billede enriko Nybegynder
29. april 2006 - 00:01 #1
det kan være to ting

1. din mikrofon har taget skade af det

2. det kan være på grund  af den elektriske forbindelse mellem mikrofonen og printbanerne.

3. måske sidder din  mikrofonen ikke rigtig på det sted hvor den skal være så den ikke har rigtig kontakt til printbanerne.

det kan godt repareres , men spørgsmålet om det kan betale sig.

Har du garanti på din tlf? hvis du har , kan du få den lavet gratis

Men jeg tror det er en tlf der ikke har garanti , den har du nok brugt i  lang tid :)

men der findes nogle butikker rundt omkring landet hvor de reparerer mobil telefoner, måske kan du prøve snakke med dem.
Avatar billede jan2001 Nybegynder
17. juli 2006 - 11:31 #2
Du må da gerne lægge et svar
Avatar billede enriko Nybegynder
21. juli 2006 - 11:24 #3
har du fundet af hvad fejlen skyldtes af?

god sommer :)
Avatar billede jan2001 Nybegynder
21. juli 2006 - 11:42 #4
Nej, og det vil ikke kunne batle sig, så jeg har købt en anden.