Avatar billede swil Nybegynder
10. april 2006 - 18:49 Der er 1 løsning

Kontrolpanel, Telefon-/modemindstillinger, Geografiske oplysning

Ovenstående driller mig meget, når jeg bruger Outlook og retter i kontaktpersonerne, får jeg det billede frem, der ligger under ovenstående. MEN under land/område står der intet og det hjælper ikke at trykke på iconet, listen er blank. Hvordan får jeg en liste ind her?

I Outlook kan man ikke forlade billedet igen, men er nødt tilat lukke Outlook hårds og brutalt.
Avatar billede swil Nybegynder
14. november 2006 - 10:31 #1
Lukkes, da der ingen svar er kommet.