Avatar billede mjekc Nybegynder
10. april 2006 - 17:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sær entry i RegCleaner

Jeg har lige afinstalleret et program og ville lige tjekke at alle komponenter var fjernet. Så jeg åbnede RegCleaner og alt var fint bortset fra at jeg ikke kan finde ud af hvad det her er:
-S3r521 - It6ns23t3b4pbda2684. Er der nogen der kan hjælpe? Er det "farligt"? Jeg har prøvet at søge på google og fandt ikke rigtigt noget jeg forstod (det var på tysk)...
10. april 2006 - 17:53 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
10. april 2006 - 17:54 #2
Er det ikke bare en entry der skal slettes med regcleaner?

Husk at Regcleaner kan tage backup ved hver rensning.
Avatar billede mjekc Nybegynder
10. april 2006 - 18:17 #3
Ok, jeg prøver lige RegCleaner.

Nu jeg er igang med at spørge... Jeg bruger Winamp media player og ofte når jeg har opdateret til en nyere version får jeg problemer med højt CPU forbrug. Som om Winamp sluger en hel masse. Hvad kan jeg gøre ved det? Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere men det hjælper ikke. Kan I eventuelt anbefale en anden player (ud over winxp's egen)?
Avatar billede mjekc Nybegynder
10. april 2006 - 18:33 #4
Hold da op der var meget ubrugeligt. Sikke meget der kunne slettes. Rigtig mange ting som hørte til programmer jeg ikke har haft installeret i over et år!

Tak for hjælpen dr1!
Hvis du svarer får du point...
10. april 2006 - 18:53 #5
Ping...

Joooo - den er ganske smart...
Er pt. med i min standardpakke når jeg servicer/instalere/opgradere XP'er ...