Avatar billede htp Nybegynder
10. april 2006 - 16:52 Der er 8 kommentarer

fuldt udfoldende menuer

Jeg kan få startmenuen til at vise sig helt udfoldet og ikke "personlige menuer" - men hvordan gør man tilsvarende for Word´s rullemenuer?

Hans
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 17:04 #1
Funktioner->Tilpas...->Fanebladet Indstillinger->Sæt flueben i "Vis altid lange menuer"
Avatar billede htp Nybegynder
10. april 2006 - 18:00 #2
Fint nok - det var godt nok noget med ikke at vise "senest brugte..." men stedet var rigtigt - tak for hjælpen
Hans
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 18:01 #3
Det er så fordi vi bruger forskellige versioner af Word, for det er sådan man gør hos mig...
Husk lige pointene:-)
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 18:06 #4
Accepter mit svar...
Du kunne også passende acceptere dit eget svar i spørgsmålet "McAfee", for at lukke det. (Jeg tror også det var det du havde tænkt dig, men du har vist glemt at acceptere dit eget svar)
Avatar billede joryje Nybegynder
10. april 2006 - 18:09 #5
Det er trods alt 3-4 år gammelt og så svært er det da ikke at markere et navn her nede under og derefter klikke på Accepter svar
Avatar billede joryje Nybegynder
11. april 2006 - 14:05 #6
Accepter mit svar....
Avatar billede joryje Nybegynder
13. april 2006 - 16:30 #7
Måake kunne du lige overkomme at acceptere mit svar...
Det er ikke så svært.
Marker mit navn og klik accepter svar her nedenunder|
                                                    V
Avatar billede joryje Nybegynder
13. april 2006 - 16:30 #8
|
V