Avatar billede gadz Nybegynder
10. april 2006 - 09:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MRTG Workdir

Hejsa.
Lige en hurtig en igen, fik et dejligt svar igår men glemte lige noget meget vigtig ting.

Jeg skulle gerne have at min MRTG server smider mine HTML filer ud i nogle bestemte mapper.
Det vil fx sige at jeg skal have alle der heder x001.html og op efter til at lige i en mappe der heder x og y001 og op efter til at ligge i en mapper der heder y.

Jeg har sådan ca. 400 ip nr. jeg skal lave det her på, som skal deles op i ca. 16 mapper, der skulle vel ikke også være en der kender til noget scrips ting??

På forhånd mange tak.
GaDZ - Jannik Eriksen
Avatar billede gadz Nybegynder
05. november 2006 - 13:39 #1
Lukket
Avatar billede gadz Nybegynder
05. november 2006 - 13:40 #2
m