Avatar billede blanken Praktikant
09. april 2006 - 23:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af enkelte ord i dokument ved hjælp af TAB

Hey

Jeg er gået helt kold :)

Jeg har et word dokument som jeg bruger hele tiden, med der skal indsættes nogle forskellige dataer (tekst) hver gang. Jeg ved at man ved hjælp af TAB kan "hoppe" frem til de enkelte felter og derefter skrive ordet. Feltet er samtidigt gråt. Det grå felt bliver ikke udskrevet.
Men hvordan er det nu jeg gør?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. april 2006 - 00:12 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2006 - 07:59 #2
Ku det bruges?
Avatar billede blanken Praktikant
15. april 2006 - 17:26 #3
Hej du.

Jeg holder påskeferie og har derfor ikke mulighed for, at komme til en computer med net, dog lykkedes det mig lige et kort øjeblik. Jeg kan desværre ikke få det til at virke. Men vil give det endnu et forsøg når påske er ovre.

Jeg vender derfor tilbage.
Avatar billede blanken Praktikant
19. april 2006 - 23:35 #4
Hej igen.

Jeg har ikke glemt dig, men har i øjeblikket travlt med vores børns aktiviteter og er først på nettet sent om aftenen og er på dette tidspunkt kvæstet til at kigge på problematikken. Skal nok vende tilbage.
Avatar billede blanken Praktikant
19. april 2006 - 23:40 #5
Ville lige give dokumentet 2 min. og vupti så virkede det. Så ja, dit link kunne bruges. Tak for hjælpen vejmand.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. april 2006 - 06:41 #6
Velbekomme, og tak for point.  :)