Avatar billede miss-g Seniormester
09. april 2006 - 14:45 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Egen biograf på hjemmeside?

Hej.

Jeg påtænker at have små film af erotisk materale på et site, men tænker at der måske opstår et problem med hensyn til betaling - altså når vores medlemmer skal betale for at se en film. Synes ikke at jeg har set nogen andre bruge en dansk betalingsgateway ?

Vi bruger pt. DIBS og har en PBS ordning...

Nogen der ved noget om dette?
Avatar billede Six Nybegynder
09. april 2006 - 14:56 #1
Kan det ikke have noget at gøre med at det er den betalingsgateway man benytter der stiller kodeord til sitet til rådighed i den periode der betales for? - det tror jeg ikke der er danske gateways der gør.
Avatar billede driis Nybegynder
09. april 2006 - 15:05 #2
Det er sikkert fordi PBS ikke tillader salg af erotisk materiale på de internationale indløsningsaftaler. Så hvis du vil gå gennem PBS, vil du kun kunne modtage Dankort, danske Visa/Dankort og eDankort hvis du vil sælge erotik. Ved at bruge en udenlandsk betalingsudbyder undgås denne begrænsning.
Avatar billede miss-g Seniormester
16. april 2006 - 21:26 #3
Tak - lægger I svar? *S*
Avatar billede driis Nybegynder
16. april 2006 - 21:31 #4
Gerne.
Avatar billede Six Nybegynder
16. april 2006 - 23:38 #5
Svar :D
Avatar billede miss-g Seniormester
17. april 2006 - 02:44 #6
Prøv lige igen Fjappe *S*
Avatar billede Six Nybegynder
17. april 2006 - 20:48 #7
Det var da utroligt som jeg fumler alt for ofte med at få lagt et svar hehe :D - nu skulle den være der :D