Avatar billede booxz Nybegynder
08. april 2006 - 20:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sammel video med lyd fil

Jeg har brugt tmpgenc til at lave en avi film til en .m2v video fil og en .wav lyd, (pga det skulle være til dvd, og så lige ha lagt undertekster på) nu vil jeg gerne have det ud på en dvd, men har ingen ide om hvordan jeg skal gøre.
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. april 2006 - 21:03 #1
Jeg har muligvis misforstået noget, men er det bare en AVI-fil du skal have lagt undertekster på og så brændt som DVD? Så burde det være ret simpelt... Nero kan f.eks. helt automatisk brænde en AVI til DVD (konverterer selv undervejs)..

Her er flere tips:
http://piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Film
Avatar billede booxz Nybegynder
08. april 2006 - 21:13 #3
nej, jeg har lagt undertekster på og er endt med

m2v video fil og en .wav lyd

nu vil jeg gerne ha det up på en dvd skive
Avatar billede booxz Nybegynder
08. april 2006 - 21:22 #4
prøver lige noget andet (at lave det til avi og så til dvd men nero)
Avatar billede uffesteenberg Novice
10. april 2006 - 22:04 #5
Det lyder også mere oplagt... hvad format var videoen i oprindeligt? Hvis det er avi er det lige ud af landevejen med Nero ;-)