Avatar billede kornum Nybegynder
08. april 2006 - 10:07 Der er 1 løsning

SQL Server 2005 Integration Services Designer alt disablet?

Hejsa..

Jeg har sat og roddet med SQL Server 2005 Integration Services Designer de sidste par dage.. Og nu lader det til at jeg har fået "disablet" baggrunden :) - Den er ihvertfald grå ligesom de pakker jeg tidligere har disablet enkeltvis... Men jeg kan ikke få "enablet" baggrunden så at sige :)

Synes det virker meget mærkeligt, for nu kan jeg kun kører en pakke ad gangen.. Kan ikke kører hele sekvensen :(

Nogle gode idéer?
Avatar billede kornum Nybegynder
08. april 2006 - 10:14 #1
Så er alt i den skønnes orden igen :) - Der var sq en fiiiiiin ting under package properties... :) Havde sq kommet til at sætte den til disable.. DOOH! - Jeg giver en kvaje bajer en dag... :)