Avatar billede Slettet bruger
07. april 2006 - 14:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

world of warcraft

hej gutter :)

Ja nu har jeg altid holdt stor afstand til dette spil, fordi jeg syntes det var alt for tidskrævende :)
Men en af mine venner tilbød mig en 10-dags (guest pass) hvor jeg kunne prøve det, og se hvad jeg ville..
Og nu har jeg prøvet det i en uge, sådan lidt når man kedet sig, og nu ville jeg bare spørge, at nu hvor jeg har det, og skal ha købt det dér så jeg kan være der i 1 måned eller 2 eller hva det hedder.. skal jeg så ha en "prepaid game card" eller hvad skal jeg have ?

PS:
Jeg vil ikke købe for lang tid, fordi at så meget skal jeg ikke spille det, måske bare en måned?

men hvor finder jeg det ?
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2006 - 14:10 #1
Og selvfølgelig på forhånd tak :)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
07. april 2006 - 14:12 #2
Du kommer vel ikke uden om at skulle købe spillet. Der følger der så 1 måned med gratis - herefter kan du betale via kreditkort.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2006 - 14:15 #3
Er du sikker ? jamen så giver det da ingen mening, at man Blizzard giver en lov til at låne sin vens spil og installere... for at bruge det guest, og man så skal købe hele spillet, for at spille det igen, når man allerede har det..

og jo forstår godt pointen med at man jo så bare kan slippe for at betale de 300.. eller hva det nu koster... men altså skulle de slet ikke have de guest pass..

Men hvad er så det pre-paid ?
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2006 - 14:16 #4
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=spil_info&id=625&menu=Spil&menuid=75

Jeg vil da mene, det her er det eneste nødvendige ? men vil selvfølgelig ikke købe det uden at være sikker...
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
07. april 2006 - 14:20 #5
Du skal købe spillet for at opgradere din guest account til en "rigtig" account!

Prepaid game cards er hvis man ikke kan/vil bruge kreditkort til at betale.

Der følger en gratis måned med, men du skal være opmærksom på at du skal indtaste kreditkort oplysning, også selvom du kun vil spille den ene måned. Der bliver selvfølgelig ikke trukket nogen penge hvis du annullerer din account indenfor den første måned!
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
07. april 2006 - 14:20 #6
...og nej du kan ikke nøjes med et game card!!!
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2006 - 14:21 #7
ahh javel ja.. nå, men det gider jeg ikk bruge penge på :P nu har jeg ellers lige købt ny mus idag til 500 :S...

Men tak for hjælpen så.. hehe
Avatar billede drystin Nybegynder
07. april 2006 - 23:30 #8
du kan vel bare låne din vens cd'er installere det og oprette din account, så skal du kun betale det som det koster pr. måned...
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
08. april 2006 - 11:07 #9
drystin: Nej for du skal bruge den kode du får med spillet for at oprette en konto!
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2006 - 12:27 #10
drystin.. desværre, troede jeg også.. men den authentication code.. er individuel til alle
Avatar billede drystin Nybegynder
09. april 2006 - 18:05 #11
oki det må i undskylde, mente bare ikke jeg skulle skrive noget da jeg geninstallerede min computer med WOW
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
09. april 2006 - 18:28 #12
Nej men der skulle du jo heller ikke oprette en ny konto! Der logger du jo bare ind på din eksisterende konto!