Avatar billede careteam Juniormester
07. april 2006 - 08:21 Der er 3 kommentarer

Kan ikke ændre i registreringsdatabasen

Efter en formatering starter XP op med msn.dk som startside og den ændrer man jo bare, men ak, nej den starter op med msn.dk igen. Jeg har været i registreringsdatabasen og fandt nøglen:
HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\Main\\
og startpage men når jeg ændrer i den kan jeg ikke skrive i den, jeg får fejlmeddelsen "Start Page kan ikke redigeres. Fejl ved skrivning af værdiens nye indhold". Jeg har været andre steder i registreringsdatabasen for at ændre andre ting uden problemer.
Kan nogen give et bud på hvad der går galt?
Avatar billede boxer Nybegynder
07. april 2006 - 08:28 #1
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bda%3B320159

Hvis du ikke har afbrudt forbindelsen til nettet under installering, kan det være en virus.
Avatar billede yaris Praktikant
09. april 2006 - 10:40 #2
har du et program installeret der styrer startsiden f.eks nis 2006 ellers prøv ar stoppe alle programmer nede ved uret
Avatar billede careteam Juniormester
09. april 2006 - 14:56 #3
Desværre ikke noget der hjælper... hverken x-.boxer eller yt.