Avatar billede viuf Juniormester
06. april 2006 - 23:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

web-side

Hej
Nybegynder

Har lavet en side med overskrift og menu-bjælke. Vil gerne have at når man klikker på en menu-overskrift popper siden op på samme side (så man stadigvæk kan se overskrift + menu)
Hvordan ?
Bruger namo webeditor
Avatar billede elpede Nybegynder
07. april 2006 - 08:07 #1
Det kommer meget an på hvordan du har lavet det du sidder med nu.
Bruger du et design program til at lave det i, har programmet sikkert sin egen måde at gøre det på. Hvis du koder siden direkte i html kan jeg anbefale dig at kigge på denne side http://www.html.dk/ som i øvrigt giver et rigtig godt indblik i grundlæggende webdesign.
Go fornøjelse!
Avatar billede elpede Nybegynder
07. april 2006 - 08:10 #2
Sorry....læser nu at du bruger namo. Det kender jeg ikke så meget til, så bare glem ovenstående ;-)
Avatar billede viuf Juniormester
07. april 2006 - 08:14 #3
LUKKER
Har fundet ud af det