Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
04. maj 2001 - 16:53 Der er 10 kommentarer

ej komp. til netscape 6

Jeg satser på at det hører til under javascript.....
På websiden www.antique-design.dk
som jeg er i praktik på, skulle gerne kunne ses i netscape 6 og da også gerne i opera.
Er der nogen, der kan hjælpe mig?

mvh hesselbjerg
Avatar billede dexxa Nybegynder
04. maj 2001 - 16:56 #1
Prøv at lade være med at bruge Frontpage til at lave hjemmesiden, få stedet fat i Dreamweaver, der kan du sige optimze site til Netscape
Så bliver den selv optimerer

Du kan downloade dreamweaver på www.macromedia.com
Avatar billede olebole Juniormester
04. maj 2001 - 17:08 #2
<ole>
dexxa >> Det tvivler jeg meget på, kan lade sig gøre...! Den slags kan du gøre med helt simple scripts...jeg vil gerne se, DW gøre et sådan script NS6 kompatibelt  :)

Tina >> Det peger mere og mere i retning af at skrive et helt nyt script. Det aktuelle er i udgangspunktet et ikke synderlig godt skrevet - og langsomt - script.
Skal du både gøre det NS6 kompatibelt og have implementeret sub-sub-menu\'er, vil det være både bedre og lettere at skrive en hel ny menu.

Og ja...kast FP på bålet...! Den er helt utilstrækkelig til den slags sider. FP er herostratisk berømt for at smadre alle - bare lidt komplekse - scripts. Blandt professionelle renes FP nærmest som en vittighed.
/mvh
</bole>
Avatar billede tomle Nybegynder
04. maj 2001 - 17:37 #3
\"Blandt professionelle renes FP nærmest som en vittighed\". Ja, og grise kan flyve (uden motor)
Avatar billede olebole Juniormester
04. maj 2001 - 17:41 #4
Okay...! Tja, man bør vel lytte til en ekspert - så....tak for info :oD
/mvh
Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
04. maj 2001 - 23:10 #5
I er herlige at høre på. Jeg startede da også med dreamweaver, men er nu tvunget ind i frontpage bl.andet fordi cornelius arbejder i frontpage og det er ham, der skal vedligeholde webstedet. Sååå...

mvh hesselbjerg
Avatar billede dexxa Nybegynder
04. maj 2001 - 23:36 #6
hehe :)I
Yup meget hærlige *S*
Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
04. maj 2001 - 23:53 #7
ole: Du er ellers så dygtig...men denne nød er måske virkelig for svær at knække?!!!!

Tina

nå ja...subsubmenuer...det var jo et helt andet spørgsmål...Jeg tror at cornelius er blevet forelsket i denne menu,- hvad gør jeg så?!
Avatar billede olebole Juniormester
06. maj 2001 - 16:59 #8
Den kan sagtens skrives om, men det kan nok ikke betale sig. Det vil være lettere og bedre at skrive en ny.

Du er tydeligvis en stor kender af mit køn...ved hvor \'knapperne\' sidder - og noget. På den anden side, har jeg en alder, hvor jeg efterhånden også har lært, hvor de sidder og falder ikke for den slags :)
Ehhhhhh....det er nok her, flere kvindelige bekendte ville sige: \"Ganske rigtigt...han falder ikke for smiger...han LEVER for det!\". Jeg kan kun sige: Lyt ikke til dem...!  :oD

Tjahhhh...du kunne jo - i forsigtige vendinger - fortælle Cornelius, at han er ude på et skråplan og måske forsøge at lede ham diskret ind på, om ikke han skulle finde sig en sød pige i stedet...de kan også være ganske interessante, når de ruller sig ud...!  *LoooOoooL*
/mvh
Avatar billede hesselbjerg Nybegynder
07. maj 2001 - 22:33 #9
Kære olebole......
DET ER LYKKEDES!!!
Jeg sendte ellers en mail til Cornelius vedr. den søde pige han skulle finde i stedet,......han har, så vidt vides, ikke svaret endnu. Men hva´ han er jo en slags \"kunde\"...så hvis han er tilfreds med hans valg...ja så bør jeg vel bare være glad ikkesandt....selvom \"hun\" var en anelse besværlig....
Ha´ det nu godt ikke!!....

Bedste hilsner Tina
Avatar billede olebole Juniormester
08. maj 2001 - 09:05 #10
I lige måde  ;o)