Avatar billede c_ptrsn Nybegynder
06. april 2006 - 16:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stadig fejl ved SB audigy

Jeg var vidst for hurtig til at lukke den tråd. "Fejlen" har meldt sig igen, og det lugter mere og mere af at mit lydkort er ved at takke af. For at gøre et sidste forsøg smed jeg det over i en anden stationær her for... 1 times tid siden. Der har kortet fungeret upåklageligt lige siden, så jeg er efterhånden ved at miste overblikket.
Ellers nogen foreslag?
Avatar billede c-holst Novice
06. april 2006 - 17:00 #1
flyt kortet  til en anden pci-port. husk at det sikkert ikke virker i alle porte.
så langt væk fra andre enheder

gør som John W foreslog igen

prøv med et andet lydkort, hvis du kan finde et at låne

tænk lidt over hvad du evt har ændret på siden du sidst brugte kortet
Avatar billede c_ptrsn Nybegynder
07. april 2006 - 14:17 #2
Jeg flyttede det, og det virkede da... sådan nogenlunde. Af uransagelige årsager virker kortet i skrivende stund, efter at computeren er blevet rengjort, så hvad end der var galt er det tilsyneladende væk :D

Gider du smide et svar holst?
Avatar billede c-holst Novice
07. april 2006 - 16:37 #3
Det må jo være noget som "går ind over" og laver elektriske forstyrrelser