Avatar billede c_ptrsn Nybegynder
06. april 2006 - 11:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydkort der skratter ?

Her da jeg i eftermiddags ville høre noget musik via mit SB Audigy 2 kort begyndte den at skratte med forskellige intervaller i ca 2 sekunder af gangen.
Jeg skiftede høretelefoner, men problemet bestod ikke destomindre.
Jeg har overbevist mig selv om at det nok er mit lydkort (det nærmer sig 3½+ år), men jeg vil da lige høre om der er nogen der har nogle kreative forslag til hvad det fx. kan være, inden jeg tager til kbh og køber et nyt.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. april 2006 - 12:41 #1
I første omgang hent en ny driver til kortet, hvis ikke det hjælper kan det måske være nogle ledninger inde i din pc der ligger for tæt opad noget,så det skaber de skrat lyde.
Avatar billede c_ptrsn Nybegynder
06. april 2006 - 12:49 #2
Det lyder også til at være tilfældet. Driverne er der ingen fejl med men da jeg fjernde kabinet-siden og rodede lidt rundt med det og startede maskinen op igen var fejlen der ikke.
Først troede jeg det var en conflikt mellem min mikrofon og lydkortet men at det først viser sig efter 3 år havde jeg svært ved at forstå.
Anyway du skal have tak for din kommentar, så hvis du også gider ligge et svar så pointene bliver dine, så kan trården lukkes.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. april 2006 - 13:02 #3
Nul skrat.)