Avatar billede rjpa Nybegynder
06. april 2006 - 09:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bittorrents med Stofa

Hej,

Vi har lige fået stofa flatrate, 1Mbit/s. Der har jeg sat min trådløse router (linksys) på, jeg kan surfe og alt muligt andet. Men jeg kan ikke få bittorrent til at virke på den. Jeg bruger BitComet 6.3 og der står: Connecting to tracker... men ellers sker der intet, jeg har prøvet med at åbne de korrekte porte, men intet vil lade sig gøre. Hvad skal jeg gøre?

- rjpa
Avatar billede levithan Nybegynder
06. april 2006 - 09:47 #1
Det er jo ikke sikkert at den ting du prøve at hente hjem at der er nogen kilder at hente fra.
Avatar billede levithan Nybegynder
06. april 2006 - 09:49 #2
hvis det feks var en gammel speciel version af linux eller første afsnit at en serie som var gratis på nettet eks www.welcometothescene.com og der ikke er nogen der har det som linket pejer på så kommer man ikke videre
Avatar billede rjpa Nybegynder
06. april 2006 - 11:22 #3
Fik det til at virke, det er fordi at stofa kører med dynamisk ip, og torrent siden syntes at ens brugernavn ikke hang sammen med den korrekte ip adresse. Det skal være fast ip-adresse.

- rjpa