Avatar billede gnuen Nybegynder
04. april 2006 - 20:39 Der er 12 kommentarer

Counter Strike CD-key problemer

Hej

Jeg har efter en længere CS pause geninstalleret steam 1.6 og da jeg taster den key ind jeg har brugt tidligere og som jeg på lovlig vis har købt mig til får jeg at vide at denne er brugt??? det er ekstremt irriterende!

Er der nogen der kan hjælpe.....?
Avatar billede levithan Nybegynder
04. april 2006 - 21:05 #1
Lyder som om du skal kontakte valve og få den til at genåbne din key.

http://www.valvesoftware.com/contact.html

om de vil det ved jeg ikke ellers bliver du nok nød til at købe spillet igen for 99 kr
Avatar billede booxz Nybegynder
04. april 2006 - 21:06 #2
du skal logge ind på din gamle konto (1 konto pr key) så du kan ikke bare installer steam og lave en ny konto
Avatar billede gnuen Nybegynder
04. april 2006 - 21:47 #3
levithan > det lader til at jeg må forfatte en email til Valve i håb om at de vil genåbne min konto, jeg havde bare håbet på en lettere måde.

booxz > jeg har prøvet både med den gl. konto og oprettet en ny uden held
Avatar billede gnuen Nybegynder
23. april 2006 - 14:25 #4
efter at have sendt flere emails til Valve har jeg stadig ikke hørt noget, det er jo lige før man bliver motiveret til at finde en kode på samme måde som ham der hackede sig frem til min kode..... :-(
Avatar billede levithan Nybegynder
23. april 2006 - 15:13 #5
hvis man kan ringe til dem så er de nød til at give et svar
Avatar billede gnuen Nybegynder
24. april 2006 - 12:29 #6
ja det kunne jeg selvfølgelig prøve istedet for alle de emails.... men ved du hvor i verden de ligger ? ellers ved jeg ikke hvilken landekode. Jeg vil naturligvis tro det er USA men hvilken stat ? for "WA" siger ikke mig noget ???
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 12:48 #7
Contact information

For all issues related to Valve's games, technical support, or Steam™, please visit www.steampowered.com.

--------------------------------------------------------------------------------

For other issues:

General information: contact@valvesoftware.com

Jobs/hiring: jobs@valvesoftware.com

Mods and the Software Developer's Kit: sdk@valvesoftware.com

Cybercafe information: cafe@valvesoftware.com

Source Engine licensing: sourceengine@valvesoftware.com

Academic licensing: academiclicensing@valvesoftware.com

Webmaster: webmaster@valvesoftware.com

--------------------------------------------------------------------------------

Telephone:

FAX:

Postal address:
PO BOX 1688
Bellevue, WA 98009
Avatar billede gnuen Nybegynder
24. april 2006 - 12:53 #8
ja det så jeg godt på det tidl. link du sendte ikke desto mindre har jeg stadig de samme spg. som angivet kl. 12:29:07 har du noget bud der ?
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 12:55 #9
Valve
P.O.Box 1688
Bellevue, Washington 98004  United States
Company phone: 425-889-9642
Company Fax: 425-827-4843
Company email: kathy@valvesoftware.com

Valve is an entertainment software and technology company founded in 1996 and based in Bellevue, Washington. Valve’s portfolio of entertainment includes Half-Life®, Counter-Strike™, Day of Defeat™, and Team Fortress® and accounts for over 18 million retail units sold worldwide, and over 88% of the PC online action market.
www.valvesoftware.com

Last Updated: 1/17/2006
Avatar billede levithan Nybegynder
24. april 2006 - 12:55 #10
det må være i Washington området
Avatar billede gnuen Nybegynder
24. april 2006 - 14:24 #12
Tak for de hints jeg prøver lige at følge de links du har sendt, hvis det ikke virker så ringer jeg direkte til dem, du får lige en status senere