Avatar billede doodoo Novice
04. april 2006 - 20:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Enterprise Manager

Hey

Er lige startet på at hjælpe et firma med deres hjemmeside - de kører MSSQL på deres databaser - og bruger programmet "MSSQL Enterprise manager" til at connecte og redigere i dem...

Da det er et freelance job, kræver det jeg arbejder hjemmefra men mangler dette program...

Nogle der ved hvor der kan hentes prøveversion/købeversion/gratis version af det eller lign. program?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. april 2006 - 20:10 #1
Her der kan du hente det tool der bruges til sql server express 2005.
Det er gratis.
Den virker også med sql server 2000

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=82afbd59-57a4-455e-a2d6-1d4c98d40f6e&displaylang=en
Avatar billede doodoo Novice
04. april 2006 - 20:17 #2
Skal jeg køre windows server for at kunne have dette program?
- mangler blot et der kan connecte til en database der ligger online et sted.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. april 2006 - 20:23 #3
du skal nok laane deres installations CD'ere

men jeg tror at det er spild af tid - hvis deres system er bare nogenlunde
sikret, saa kan du ikke connecte ude til deres database
Avatar billede arne_v Ekspert
04. april 2006 - 20:25 #4
... udefra til ...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. april 2006 - 20:25 #5
du skal bare have xp eller 2000
Avatar billede doodoo Novice
04. april 2006 - 20:32 #6
oh - de er sat godt og grundigt op af scannet, hehe...
skulle det være en forhindring så?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. april 2006 - 20:43 #7
Nej men nogle gange er der kun adgang fra bestemte ip adresser
Avatar billede doodoo Novice
04. april 2006 - 21:51 #8
oki - prøver