Avatar billede st3ff Nybegynder
04. april 2006 - 18:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Windows systemsfejl ved Dvale

Windows - Systemfejl
Der er ikke sytemressourcer nok til at fuldføre API'en

Hjælp, sidder på en bærbar så det er lidt frustrende at skulle lukke ned hver evig eneste gang.

Dell Inspiron 9300
intel centrion
1,7 Ghz
1024 ram
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. april 2006 - 18:53 #1
hvilke programmer kører når du sætter din computer i dvale...? :-)

/FunteX! :-)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
04. april 2006 - 19:11 #2
Har du nok ledig plads ?
Avatar billede st3ff Nybegynder
04. april 2006 - 19:12 #3
Jeg burde have nok ledig plads, og jeg kører stort set ikke andre programmer end panda antivirus, ad-watch og spysweeper nogle gange opera
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2006 - 19:21 #4
et forslag:

Deaktiver Dvale, genstart pc'en, Aktiver Dvale
Avatar billede st3ff Nybegynder
04. april 2006 - 19:55 #5
hehe...:)
hvordan?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
04. april 2006 - 19:57 #6
Kontrol Panel -> Strømstyring. Vælg fanebladet Dvale.
Avatar billede st3ff Nybegynder
04. april 2006 - 19:58 #7
Sådan en er der ikke... har været der
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2006 - 20:03 #8
så prøv denne ting:

skriv denne commando i promt eller kør , sfc /scannow (bemærk mellemrum mellem sfc og scannow) det scanner for manglende eller beskadiget system filer,du skal ha din cd i drevet, når scanningen er udført for du ingen besked om fejl eller om der er blevet udskiftet någet, der er normalt.Genstart maskinen når det er gjort.Tjek om du har fået indstillingen tilbage i Kontrolpanel.
Avatar billede st3ff Nybegynder
04. april 2006 - 20:20 #9
Det hjalp at bruge commando promt, men det hjalp ikke at deaktivere dvale, genstarte og aktivere den. Mangler stadig systemressourcer
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2006 - 20:36 #10
når du kigger i Denne Komputer hvor meget ledig plads er der så på dit C drev ?
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2006 - 20:42 #11
fandt dette patch hos Microsoft "Programrettelse til Windows XP: Problemer med dvaletilstand på computere med 1 GB RAM" http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=4cbc68d2-09e1-4511-af14-03f357180135
Avatar billede st3ff Nybegynder
04. april 2006 - 23:07 #12
Installationsprogrammet har fundet ud af, at den allerede installerede version af Service Pack er nyere end den opfatering du prøver at installere.

Du kan kun installere denne opdatering på en compueter det ikke allerede har en Service Pack installeret

Ps. 41,4 GB ledig blads
Avatar billede gratis Nybegynder
05. april 2006 - 00:00 #13
ok, jeg ka ikke finde en entydig løsning på problemet (der er mange tråde) kig på disse søgninger hvis du har lyst, håber der kommer en forbi med løsningen :)

http://www.google.com/search?hl=en&hs=XJY&client=opera&rls=en&q=not+enough+system+resources+hibernate&spell=1

http://groups.google.com/groups?hl=en&hs=XJY&client=opera&rls=en&q=not+enough+system+resources+hibernate&spell=1&sa=N&tab=wg
Avatar billede st3ff Nybegynder
11. april 2006 - 01:58 #14
Ingen svar