Avatar billede tvc Seniormester
04. april 2006 - 14:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af Response til Response to Response

Hej Eksperter

Jeg vil høre om der skulle være en der kender en metode til at ændre et Response til et Response to Response dokument.

Jeg vil gerne kunne omdanne et dokument 1.1 (Response) til 1.1.1 (Response to Response).

MVH

TVC
Avatar billede jogii Nybegynder
04. april 2006 - 15:52 #1
I LotusScript eller Java findes fuktionen makeresponse som hører til classen Document.
Den knytter et dokument ind som response dokument.

Hvis du ikke er bekymret for ulæste markeringer og dokumentkæder, så kan du faktisk copy/paste et response dokument ind på et eksisterende responsedokument (i oversigten) og, vupty, blev det til et response til response dokument.
Avatar billede tvc Seniormester
04. april 2006 - 17:25 #2
Det kan jeg se at du har ret i, nu hvor jeg har oprettet en database til denne lille test.

Jeg har dog stadig problemet i min anden database, hvor funktionene ikke virker. Ved du om det er grundet at den som har designet databasen har låst for funktionen og er det evt. noget jeg selv vil kunne åbne for?

MVH

TVC
Avatar billede jogii Nybegynder
04. april 2006 - 18:52 #3
Man kan designe en oversigt til at se bort fra response hierarkiet. Det er et flueben, der sættes i designet. Sådanne oversigter mangler også ofte en kolonne til visning af responsedokumenter.
Avatar billede tvc Seniormester
05. april 2006 - 09:39 #4
Tak for hjælpen!

TVC