Avatar billede kaalhtx Praktikant
04. april 2006 - 11:45 Der er 3 kommentarer

Trådløs stofanet

Jeg vil gerne have stofanet trådløst. Skal man bruge den "pakke" som stofanet har til 50,-/md, eller kan man bare sætte en trådløs router som man kan købe til ca. 500,- incl usb-trådløs adabter til modemmet? Er det ikke noget med at man kun har én ip med stofanet, og har det nogen betydning, hvis det kun er én computer der skal på nettet???
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
04. april 2006 - 11:55 #1
Jeg har netop opsat en router til mit stofanet, uden at købe deres "pakke-løsning", så der er en halv-tredser der er sparet :-)

På samme måde, har jeg også opsat flere maskiner, uden deres "familie-opkopling" - og det var lige en 25'er, der var sparet der! :-)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. april 2006 - 12:30 #2
Samme her. Både trådløs og fast kablet routere. Jeg har også Katastrofanet, eller sofanet som de kaldes hehe :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
04. april 2006 - 12:33 #3
ja katastrofanet er noget sovs.. Køb routeren, klon din ene coms mac adresse over i routeren så gå ind på katastrofas hjemmeside under always on, tast den mac adresse ind du har klonet ind på routeren. Nu er det routeren der altid er på, og du kan sætte alle de coms til du vil..

Dette skal dog kun gøres hvis du har flat rate..

Men det korte af det lange er, køb router, og ikke fra katastrofanet