Avatar billede frezzer81 Nybegynder
04. april 2006 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Script til at add en scheduled

Hej Eksperter,

Jeg har en .bat fil jeg gerne vil have køre hver nat kl 04:00.

Jeg gider ikke at skulle gå ind i scheduled tasks og add det manuelt, så jeg tænkte kan den ikke addes derinde med et script?

Jeg har intet forstand på scripts, så skær ud i pap please :)
Avatar billede snowball Novice
04. april 2006 - 09:30 #1
Du kan bruge AT kommandoen.

How To Use the AT Command to Schedule Tasks
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q313565
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
04. april 2006 - 10:05 #2
Jeg vist fatsvag, kan du give et eksempel på en AT kommando linje der sætter en bat fil til at køre hver nat kl 4?
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
04. april 2006 - 10:09 #3
Nevermind, jeg skal bare kigge mere end 10 sec på siden :)

Tak for hjælpen snowball
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
04. april 2006 - 10:26 #4
Lige et tillægs spørgsmål hvis du har tid :)

at 04:00 /every:M,T,W,Th,F,S,Su Restart

Så bliver det lavet, men er der ikke nogen måde man samtidig kan fortælle den at den skal køre bat filen som Administrator? (er ikke administrator der er logget ind)
Avatar billede snowball Novice
04. april 2006 - 11:10 #5
Du kan ændre det helt generelt. Hvis du åbner den normale Scheduled Tasks, og vælger punktet "AT Service Account" i menuen "Advanced". Der kan du angive hvilke konto AT skal køres under.
Avatar billede snowball Novice
04. april 2006 - 11:27 #6