Avatar billede langthjem Nybegynder
03. april 2006 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering: 2bissi.com

www.2bissi.com

Hvad synes I? Er der noget som kan gøres bedre?
Avatar billede _disko Nybegynder
03. april 2006 - 19:07 #1
Det første der springer mig i øjnene, som FireFox-bruger, er at teksten flyder uden for selve den hvide ramme.

Ellers er der vel ikke det helt store at sige: Afslappet look, ser frem til at se hvad der er sket når tiden er inde hvor i åbner "butikkens døre". ;o)
Avatar billede langthjem Nybegynder
04. april 2006 - 08:54 #2
Åh, forside rammen ... det havde jeg slet ikke set. Anyway, den er midlertidig. Har du været videre inde på siden?
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
04. april 2006 - 16:29 #3
hej jeg synes at i det store hele er det en god side let at finde runt i og let at finde de oplysninger man skal bruge designet er virklig frem ragne farverne er rigtigt gode flot stykke arbejde
mhv
torben
Avatar billede langthjem Nybegynder
04. april 2006 - 23:06 #4
Tak for de pæne ord. Nogen meninger om konceptet i helhed? Og så måske brugervenligheden af shop-delen?
Avatar billede hacked Nybegynder
05. april 2006 - 14:57 #5
Bryder mig ikke om konceptet. At lokke med at folk kan undgå at betale for deres ulovligheder er efter min mening forkert.

"Ej heller udbetales tilskud til kunder som har anvendt køretøjer under ulovlige omstændigheder, som findes omtalt når vi undersøger politirapporter." <- uddyb lige ulovlige omstændigheder og hvilken politirapport? Er en bøde pludselig en politirapport eller? Et køretøj der benyttes til at køre for stærkt i må da betegnes som en ulovlig omstændighed eller?

"De angivne priser er inklusive emballage og told, men eksklusive moms og fragt. Medmindre andet er aftalt betaler køber fragt.
Fragtrater justeres efter postvæsenets gældende priser." <- God skik at angive det ved prisen . Øh nu opdager jeg at priserne i shoppen er inkl moms så .... hvad gælder?

Derudover kan jeg ikke lige se hvordan I kan tjene noget på konceptet men I har vel en hemmelighed i baghånden. 325kr <> 1500 kr burde efterhånden give underskud.
Avatar billede langthjem Nybegynder
05. april 2006 - 17:46 #6
Ulovligheder/politirapport kommer hvis du f.eks. har kørt under alkohol påvirkning eller uden kørekort, eller fået klip i kortet, det kommer helt af sig selv.
En fartovertrædelse er ikke en overtrædelse af straffeloven, og der er derfor ingen rapport eller anmærkning på din straffeattest for det.
Tak for tippet om vores modstridende tekster, det skal blive rettet.
Avatar billede hacked Nybegynder
05. april 2006 - 22:44 #7
Np - tak for oplysningerne. Sidste bemærkning mht. konceptet: I rammer jeres målgruppe (unge mænd (16)18-26 år - efter min mening) godt med jeres publicity stunt. Jeg ville nok gøre mere ud af at fortælle om konceptet på jeres forside (Catch-Reklame - noget flash eller lignende). I har lidt om det ved jeres logo. Logoet svæver dog lidt og det er ikke i fokus som jeres "Hvad er 2bissi", "Deltag i debatten", ect.. Anyway - Good luck.
Avatar billede langthjem Nybegynder
05. april 2006 - 22:49 #8
Tak for dine kommentarer ;-)