Avatar billede sirtiger Nybegynder
03. april 2006 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Partionering af en hardisk med Linux

Hej
Jeg skal have partioneret en harddisk, og ville til det bruge en live CD med Linux. Jeg ved dog ikke hvilken distro jeg skal have fat i - men jeg kan ikke finde det i Knoppix.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
03. april 2006 - 15:57 #1
i knoppix er der et udemærket værktøj der qtparted, lige at gå til :-)

/FunteX! :-)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
03. april 2006 - 15:58 #2
*der hedder qtparted...
Avatar billede chester Nybegynder
03. april 2006 - 22:26 #3
Det var der - det virkede. Smid svar og der kommer point din vej
Avatar billede sirtiger Nybegynder
04. april 2006 - 10:43 #4
Meget mærkeligt - lånte en kammereat computer - så det var ham der svarede. Well - meningen er den samme, psycosoft-funware, smid et svar, det virkede som det skulle.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. april 2006 - 15:54 #5
det var da godt :-)