Avatar billede rambuk Nybegynder
03. april 2006 - 08:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gammel brugt computer søges

Er der ikke en tilfældig person der ligger inde med en gammel computer. Det er lige meget hvilken model, bare den er gammel, og med ordet gammel menes over 10 år  gammel. Den skal bruges til projekt og kan fås igen efter endt projekt

Mvh. ANders Mikkelsen
Avatar billede fromsej Praktikant
03. april 2006 - 09:52 #1
Jeg har en 233 Mhz stående, skal du have skærm, tastatur og mus med?
from09sej (at) webspeed.dk (erstat (at) med @)
Jeg bor i Odense.
Avatar billede robotten Praktikant
03. april 2006 - 12:58 #2
Også her. En velfungerende PII 350 Mhz. Den er måske ikke lige 10 år gammel, men helt ny er den heller ikke  ;). Men den sælges for kr. 200 ex. perifirert udstyr. Brugt mus og tastatur samt skærm haves da, hvis interesse.
Avatar billede robotten Praktikant
03. april 2006 - 13:00 #3
Skriv lige område, du har interesse i.
Jeg selv er fra Skive, så det kan være det er for langt væk, jo
Avatar billede rambuk Nybegynder
03. april 2006 - 14:11 #4
Jeg selv er fra Hobro. Jeg vil gerne se lidt billeder på jeres computere hvis det er muligt. Den behøver ikke at virke og det er egentligt lige meget med tastatur og mus og skærm, bare den er godt brugt og gammel.
Avatar billede robotten Praktikant
03. april 2006 - 14:16 #5
Der er ikke så meget at se, et ganske almindeligt ATX gulv kabinet med tre 5 1/4" og to 3½" pladser. Ikke noget fancy overhovedet.
Avatar billede rambuk Nybegynder
03. april 2006 - 14:40 #6
Okay men jeg vil nu gerne se et billede af din computer først.
Avatar billede robotten Praktikant
03. april 2006 - 15:09 #7
Det vil jeg lige finde ud af. Hvor kan jeg smide det hen?
Avatar billede rambuk Nybegynder
03. april 2006 - 15:31 #8
Smid det gerne ind på min e-mail: Andersm@vejratse.dk
Avatar billede robotten Praktikant
04. april 2006 - 09:02 #9
Billeder sendt.
Avatar billede robotten Praktikant
20. april 2006 - 09:22 #10
Status?
Avatar billede robotten Praktikant
18. maj 2006 - 14:31 #11
Tsk!
Bede om at få billeder tilsendt, som jeg har brugt tid på at tage, for så at blive ignoreret....
Avatar billede rambuk Nybegynder
18. maj 2006 - 14:35 #12
Hej robot.
Jeg skal naturligvis beklage, at jeg ikke har givet dig nogen status. Det var nogen fine billeder du sendte, men jeg kunne ikke bruge din computer til noget.

Som tak for hjælpen, vil jeg bede dig hurtigst muligt (inden jeg glemmer det) give et svar så du kan få pointene.

Mvh. Anders Mikkelsen
Avatar billede robotten Praktikant
18. maj 2006 - 14:38 #13
Hep :)
Avatar billede rambuk Nybegynder
18. maj 2006 - 15:59 #14
og jeg lukker :)