Avatar billede Swift Praktikant
03. april 2006 - 08:52 Der er 1 løsning

services.exe med stigende CPU forbrug

Jeg har en W2K server med SQL server 8.00.2039 (SP4)

Pludselig er den begyndt at have et RAM og CPU forbrug der er stigende. Men det er ikke SQL serveren.
Det er SERVICES.EXE der har stigende RAM og CPU forbrug.

Efter en genstart ligger CPU og RAM forbrug pænt.
Men i løbet af en uges tid, så når "IDLE" CPU forbruget over 30% og RAM forbruget stiger også med en flot kontant stigende fart.

Når man kigger på CPU TIME efter 1 uges drift. Så har SERVICES.EXE brugt ca. dobbelt så meget CPU time som SQLSERVR.EXE

Hvad søren kan det være der går galt???

Ellers ser alt andet normalt ud.
Jeg kører ikke med mssearch.
Jeg mener ikke det er spørgsmål om virus/spyware - eftersom SQL serveren kun er i kontakt med interne servere og desuden er beskyttet rigtig godt af antivirus og firewall.
Avatar billede Swift Praktikant
20. august 2006 - 20:58 #1
Lukker og slukker...