Avatar billede maqhem Nybegynder
03. april 2006 - 06:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internettet springer fra

Hej alle!

Når jeg tænder for min computer, oplever jeg flere gange (dog kun een gang per gang jeg tænder den), at lyset i knappen foran, der bestemmer om kommunikation til internettet er mulit, går ud!
Hvorfor sker dete???
Jeg trykker ikke selv på den, men den går ud alligevel...
Den kobler selvfølgelig til internettet hvis jeg trykker på den igen, det er bare en smugle distraherende, at skal trykke sig til internettet hver gang computeren tændes.

Nicolaj
03. april 2006 - 07:09 #1
... hvilken computer - En bærbar ?

Hvilken slags forbindelse ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. april 2006 - 10:49 #2
Jeg har en kraftig formodning om, at det drejer sig om en bærbar maskine, for de vil gerne spare på strømmen.
Du kan slå strømspare fra under egenskaber for netkortet.

Du går ind i enhedshåndteringen og finder dit trådløse netkort og dobbeltklikker på dette. Du vælger avanceret, og der kommer en boks frem med egenskab:
Du scroller ned Sendeeffekt og fra vælger "brug standart værdi", og sætter slideren på højeste.
Videre til strømspare styring, og der fra vælger du "brug standart værdi", og sætter slideren til laveste.
Tryk OK.

Du skal vide, at batteri levetiden vil være reduceret med disse indstillinger.
Avatar billede maqhem Nybegynder
03. april 2006 - 13:09 #3
Ok. Det vil jeg prøve :)

Smider en kommentar om resultatet efter forsøget :D
Avatar billede maqhem Nybegynder
21. december 2006 - 08:14 #4
Nu glemte jeg dette igen... Typisk.

Smid et svar, så lukker jeg her.
Avatar billede maqhem Nybegynder
09. januar 2008 - 13:24 #5
Slut for nu.