Avatar billede sbm Nybegynder
04. maj 2001 - 10:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Placeringen af \"Afsæt flere point\"

Jeg har lige været på kanten til tumult fordi jeg ikke havde opdaget punktet Afsæt flere point. Efter jeg blev gjort opmærksom på dens eksistens tænkte jeg at den sad ret uhensigtsmæssigt placeret. Hvorfor laver man alle point-administrationen nede i bunden med buttons, og placerer så noget mere point-administration øverst i skærmen ved siden af det oprindelige spørgsmål? Burde det ikke ligge i bunden af skærmen sammen med Accepter-, Afvis- og Avanceret-knapperne?

Just my 2 cents. :-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. maj 2001 - 21:52 #1
Det tager vi til efterretning !
Avatar billede hotpop Novice
22. maj 2001 - 13:22 #2
nu kan jeg ikke få den funktion frem som nævnes med at afsætte flere point - er den fjernet?