Avatar billede daniel24 Nybegynder
01. april 2006 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsætte form inden i en anden form

Hej

Jeg har en side hvor jeg har indsat en form. Nu vil jeg gerne indsætte en kontaktform inde i den anden form, men når jeg copy paster formen fra et dokument ind i den store form, så kommer indholdet af formen med men ikke den røde stiplede linie som symboliserer formen. Og formen virker ikke.

Hvad gør jeg galt?

Tak for hjælpen

VH

Daniel
Avatar billede anderseiler Nybegynder
01. april 2006 - 21:11 #1
Umiddelbart ville jeg mene, at det skyldes, at du forsøger at sætte to former ind i hinanden. Det mener jeg simpelthen ikke er muligt!

Når du først har skrevet <form action.....>, så skal du have en </form> før at du må begynde på en ny form.

Ret mig hvis jeg tager fejl (:
Avatar billede apo Praktikant
01. april 2006 - 21:15 #2
Jeg mener heller ikke, at en form i en form fungerer - Ikke i HTML.
Avatar billede daniel24 Nybegynder
01. april 2006 - 21:24 #3
arrrgh, det er skidt..nå men så må jeg jo finde en anden løsning , tak for hjælpen
Avatar billede apo Praktikant
01. april 2006 - 22:10 #4
Velbekomme.

Husk at lukke spørgsmålet, og at give dig selv pointene :-)

Hvis du ikke ved hvordan:

1. Vælg 'Svar' til venstre for kommentarboksen, skriv et eller andet og klik på 'Send'.

2. Acceptér dit eget svar ved at markere dit brugernavn i boksen til venstre for kommentarboksen, og Acceptér.
Avatar billede daniel24 Nybegynder
01. april 2006 - 22:19 #5
lukker