Avatar billede tanx Nybegynder
31. marts 2006 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mange favicon-forespørgelser!

Hej folkens

Jeg har netop siddet og kigget (dele af) min log-file for marts måned igennem, og jeg lagde mærke til, at der i løbet af den seneste uge har været mellem 700 og 1000 hits på mit favicon fra den samme ip-adresse. Ip'en requester KUN favicon, og altså ikke index eller andre sider på sitet. Kan det være en snedig måde at kopiere indhold på, uden det bliver logget i log-filen - eller hvad kan det være?!

Alle teorier og forslag modtages.
Avatar billede showsource Seniormester
01. april 2006 - 14:04 #1
måske en som synes dit icon er flot, og derfor bruger url'en til det i sit dokument? :O)
Avatar billede tanx Nybegynder
01. april 2006 - 15:19 #2
lol - kunne godt tænkes, jeg har dog ikke noget favicon pt. så han får blot en 404 smidt tilbage :?
Avatar billede tanx Nybegynder
20. april 2006 - 18:18 #3
/lukket