Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2006 - 16:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Nyheds" boksen

Måske har det været oppe før, kunne ikke lige finde det og nu irriterede det mig lige igen :-)

Øverst på alle sider har jeg den nyhedsboks som før i tiden (så vidt jeg husker) forsvandt efter login, nu er den åbenbart permanent? Det gør det ikke meget bedre at nyheden fortæller at serveren vil være nede 19/12 - gad vide hvilket år vi snakker om....

Det må da være en fejl som er til at rette. Helt ærligt ser det altså temmelig uprofessionelt ud at have et nyhedsbanner stående som er 4 måneder gammelt.

Er der forøvrigt nogen som ved om eksperten har fået en ny admin siden Jacob, eller har man helt afskaffet sådan en?
Avatar billede snowball Novice
31. marts 2006 - 18:14 #1
Læs nyheden - så forsvinder den fra toppen af alle sider ;)

Eksperten har pt. ikke nogen decideret afløser for den gamle admin.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2006 - 18:44 #2
He he Snowball, det har du da ret i. Lidt pinligt for det vidste jeg jo godt, men havde glemt at jeg har sat browser til at slette cookies efter nedlukning.

Danmarks største IT-community uden admin - det lyder da ikke så godt. Men ud fra sekvensen af nye nyheder, så sker der vist heller ikke så mange forandringer, hvad skulle man så også med en admin :-)

Tak for svar, alle point går ubeskåret til dig.