Avatar billede davidfossil Nybegynder
30. marts 2006 - 21:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Selvstændigt DECT headset

Findes der nogle trådløse headsets med tilhørende basestation (med mulighed for at ringe ud) på markedet? Hvilke? Hvor? Hvor meget? :)

Jeg har ikke selv kunne finde noget, ud over headsets der kræver at jeg allerede har en telefon som det kan sluttes til. Udgangspunktet er at jeg pt. kun har en alm. telefon med ledning og rør som er ved at give mig spat...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. marts 2006 - 06:57 #1
Jeg ville købe: http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=354&sub=0&page=2 og kombinere med: http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=566&sub=286&page=1

Det er testet at det virker og du får ikke et headset med base meget billigere. Ved at tage telefonen med får du også visnummer og et reserve håndsæt når headsettet løber tør.
Avatar billede hr.usb Nybegynder
31. marts 2006 - 08:38 #2
et forslag til en dect. tlf. som også kan bruges til skype. Put den i lommen og brug et alm. 2,5mm øretlf. så er du mobil. Lang rækkeviddde er kendetegnet for denne. 300 meter
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=363165ter i fri rum.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. marts 2006 - 08:42 #3
hr.usb, hvor mange i dk har en have der er stor nok til at opnå de 300 meters rækkevidde?

Det er jo som du skriver kun i fri rum det gælder og er dermed ikke et tal som nogen kan bruge til noget. For det alle vil vide er om det virker hjemme ved dem. Et realistisk tal er der imod 50-100 meter alt efter placering af senderne og husets opbygning.
Avatar billede davidfossil Nybegynder
31. marts 2006 - 09:14 #4
james_t : Av, det var godt nok lidt dyrere end jeg havde håbet. 3000 kr. sammenlagt for de to devices, der ellers ser meget lækre ud.

hr.usb : Ved ikke helt om jeg kan bruge Skype delen til noget her og nu, men det lyder nu meget sjovt :)

Lader lige tråden stå åben lidt i håb om at der kommer flere forslag på bordet. I mellemtiden må hr.usb da også gerne smide et svar, så kan I to få lov at dele hvis der ikke kommer flere.