Avatar billede brita Nybegynder
29. marts 2006 - 22:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver vil ikke ftp-uploade til ø-domæne

Dreamweaver vil ikke lade mig uploade til mit domæne (med indeholdt ø).
Mit alternative FTP-program vil gerne med de samme oplysninger, og Dreamweaver vil også gerne til et domæne uden æ, ø, å som en anden udbyder hoster for mig.
Jeg har indtastet det alternative domænenavn uden ø i FTP-oplysningerne, så det burde ikke være derfor, men DW kommer med denne fejlmeddelse hver gang jeg prøver at uploade:

"Unable to create remote folder mappenavn/. Access denied. The file may not exist, or there could be a permission problem."

Hvorfor kan jeg ikke uploade med dreamweaver?
Avatar billede brita Nybegynder
29. marts 2006 - 22:30 #1
Jeg glemte at skrive, at jeg kan sagtens se mine filer i remote view.
Supporten på hotellet kan ikke hjælpe mig med DW, for de kender ikke noget til programet ;(
Avatar billede olebole Juniormester
31. marts 2006 - 20:43 #2
<ole>

Det er næppe sandsynligt, man kan få DW til at FTP'e til et domæne med danske special-tegn, da det jo som bekendt kræver software, der arbejder sammen med klienten. Prøv at kontakte Macromedia ... de må vide, hvad DW kan og ikke kan

/mvh
</bole>
Avatar billede brita Nybegynder
02. april 2006 - 01:07 #3
Som jeg skrev har jeg indtastet det alternative domænenavn uden specialtegn, altså det, der erstatter mit ø-domæne, så det er ikke derfor. Men nu har jeg oprettet et andet domæne på samme hotel, og uden æ, ø eller å. Det domænenavn har samme problem med DW, men jeg har ikke problemet med mine andre domæner på andre servere... Mit nye hotel hedder web10 :(( Er der nogen der kender problemet? Og løsningen?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
03. april 2006 - 23:23 #4
Avatar billede brita Nybegynder
06. januar 2011 - 13:30 #5
Jeg er - omsider - ved at rydde op i mine gamle tråde, og vil nogen af jer have points for jeres hjælp dengang, skal I sende et svar inden i morgen, så få I point.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
06. januar 2011 - 21:38 #6
Hej Brita

Hvis mit svar har hjulpet/været udslagsgivende takker jeg da ja til points :)

Ellers håber jeg at du har løst problemet.

mvh jens
Avatar billede brita Nybegynder
07. januar 2011 - 00:42 #7
Hej Jens

Jeg kan faktisk ikke huske, hvad der hjalp. Det er jo temmelig lang tid siden. Men jeg vil gerne lukke spørgsmålet og uddele point. Om ikke for andet så for din og olenoles gode vilje til at hjælpe mig.
Men det kræver altså, at I svarer i stedet fot at kommentere!

:) Brita
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
07. januar 2011 - 12:56 #8
Høh, lad os springe dén over - det giver jo ikke mening at svare på et problem som ikke længere er aktuelt :) Meningen er jo primært at hjælpe, ikke points.

mvh jens
Avatar billede brita Nybegynder
08. januar 2011 - 09:53 #9
OK - lukker