Avatar billede staalanden Nybegynder
29. marts 2006 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bil radio

Hejsa..

Nu har jeg en gammel bil fra 85 (derved er mit antenne stik forældet?)
jeg har købt en ny bil-radio, så jeg kan høre nogle cd'er, og få lidt bedre lyd..
Men nu kommer mit store problem, mit antenne stik, er ALT for stort, til at kunne gå ind i min nye radio.. Findes der nogle omformere, der kan formindske mit radio stik, til det 'moderne' stik?
Avatar billede wham Nybegynder
29. marts 2006 - 21:29 #1
Ja det er nok sådan en fætter du skal have fat i http://www.toyotaextreme.dk/dshop_vi.asp?id=101
Avatar billede wham Nybegynder
29. marts 2006 - 21:40 #2
Avatar billede staalanden Nybegynder
29. marts 2006 - 21:43 #3
Tror os mest på nr2, må prøve at køre en tur i t-hansen i morgen, og se om de kan fixe mig en :)

- Jeg takker og bukker, smider du et svar?
Avatar billede wham Nybegynder
29. marts 2006 - 21:48 #4
Ja T-Hansen har stort set alt, eller også skaffer de det :-)