Avatar billede thissel Nybegynder
28. marts 2006 - 20:33 Der er 4 kommentarer

Palmbutler software

Hej eksperter

Jeg har lige købt en Palmbutler 3000 til 200kr hos Boomtown, vel vidende at det var en ældre tingest.
Nu går det dog op for mig at firmaet bag slet ikke eksisterer mere og deres website med supportforum er derfor heller ikke længere tilgængeligt.
Jeg ville derfor høre om der er nogen herinde som ligger inde med en nyere udgave af softwaren end den der fulgte med i min pakke (2.0.15) og evt. en serialkode de ikke længere benytter, da jeg i såfald har mulighed for at hente en tilsvarende software fra Pczapper som har overtaget Palmbutler-teknikken fra det tidligere selskab.

På forhånd tak.
Avatar billede thissel Nybegynder
06. april 2006 - 16:37 #2
Jeg synes €29 er lidt meget at give for et stykke software som teknisk set burde følge med i pakken. Men det er nu lykkedes mig at få fat i version 2.3 af Palmbutler softwaren og den fungerer tilfredsstillende. Ville dog stadig være meget interesseret i at høre fra folk som evt. ligger inde med version 3, da den understøtter en lang række plugins som jeg ikke kan få til at fungere med 2.3
Avatar billede bernerdk Nybegynder
09. juli 2006 - 12:38 #3
Jeg har version 3,0 og 3,3. så vi kan sikkert nok finde ud af noget, jeg har dog problemer med at få det lorte program til at æde min gamle kode efter en geninstalering.
Avatar billede jagerholm Nybegynder
07. oktober 2006 - 18:51 #4
Hej Bernerdk. Jeg kunne virkelig godt bruge noget software til min palmbutler. Har smidt mit software væk da vi flyttede.