Avatar billede scrogle Nybegynder
28. marts 2006 - 19:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke installere divx, firefox, Opera på min nye computer!

Hej

Jeg skriver til jer fordi jeg lige er blevet færdig med at samle min nye computer. Jeg er derfor nu igang med at installere alle de programmer som jeg nu engang bruger, men nu har jeg fået et problem.

Jeg kan ikke installere nogle programmer på computeren!

Dette er fejlmeddelelsen som jeg får!

"The installer you are trying to use is corrupted or incomplete. This could be the result of a damaged disk, a failed download or virus.

Er der én herinde som kender en løsning til dette problem, for jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre
- Jeg har 2 harddiske, og får samme meddelelse ved installation på dem begge!

Med venlig hilsen og et lille nødråb fra

jesper m
Avatar billede ladyhawke Novice
28. marts 2006 - 19:25 #1
Det lyder som et defekt installationsmedie, har du prøvet at hente dem igen?
Avatar billede scrogle Nybegynder
28. marts 2006 - 19:35 #2
ja mange gange. det er meget mystisk. Jeg kan godt installere andre ting som office og windows opdateringer
Avatar billede ladyhawke Novice
28. marts 2006 - 19:41 #3
jo men dem har du vel ikke downloaded... har du prøvet at installere de nævnte programmer (samme filer) på en helt anden maskine?
Avatar billede haverslev Novice
28. marts 2006 - 19:47 #4
Der kan være et problem med din installer, tag et kig her:
http://support.microsoft.com/kb/290301/da

Prøv evt. at Installere/opgradere med en ny Windows installer:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=889482FC-5F56-4A38-B838-DE776FD4138C
Avatar billede scrogle Nybegynder
28. marts 2006 - 23:00 #5
#ladyhawke

Jeg har prøvet at hente firefox ned fra en bærbar computer og installere på min computer, men dette virker heller ikke.

hej  haverslev

Jeg kan slet ikke installere programmet, den kommer op med samme besked som før!
Avatar billede scrogle Nybegynder
28. marts 2006 - 23:23 #6
lige en sidenote - kan det være noget jeg har gjort forkert da jeg samlede computeren ? :-/
Avatar billede scrogle Nybegynder
29. marts 2006 - 00:24 #7
jeg skriver lige for at fortælle en sidste ting - jeg får nemlig nogle andre fejlmeddelelser lige nu, den siger:

An I/O error occured while installing a file. This is normally caused by a bad installation media or a corrupt  installation file
Avatar billede tomdalgaard Nybegynder
30. marts 2006 - 06:44 #8
Jeg vil vædde med at du har et nforce baseret bundkort: http://forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t12495.html
Avatar billede scrogle Nybegynder
30. marts 2006 - 19:10 #9
hej tomdalgaard

det er lige det jeg har og jeg har det samme motherboard som ham der skriver. jeg prøver at installere og håber på det bedste :o)
Avatar billede tomdalgaard Nybegynder
31. marts 2006 - 07:09 #10
Håber det virker
Avatar billede tomdalgaard Nybegynder
31. marts 2006 - 07:10 #11
Ellers kunne man prøve med et andet netkort