Avatar billede madssch Nybegynder
28. marts 2006 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XML kombineret med ASP

Hej Eksperter!

Jeg har en ASP-fil, som dynamisk genererer en XML fil i typisk RSS feed format.

Mit problem er, at jeg ikke kan se noget output i min browser - hvilket er vigtigt for det projekt jeg er i gang med. Sikkert fordi den har ASP som extention, men hvad gør jeg i stedet? XML-filen skal indeholde udtræk fra en database, så jeg er (så vidt jeg kan se det) nødt til at kombinere disse 2 sprog.

På forhånd tak.
Avatar billede medions Nybegynder
28. marts 2006 - 13:01 #1
Dette har jeg svaret på her:

http://www.eksperten.dk/spm/386517

//>Rune
Avatar billede madssch Nybegynder
28. marts 2006 - 13:11 #2
Jamen det er da på det nærmeste pinligt! Var det bare det?

Kender du det med, at man altid tror, at den sværeste løsning er den rigtige løsning?  :D

Tak for hjælpen!
Avatar billede medions Nybegynder
28. marts 2006 - 13:34 #3
Yeps, det kender jeg godt :)

//>Rune