Avatar billede geagleeye Nybegynder
27. marts 2006 - 14:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Word to Pdf ?

formål: et word dokument skal kunne udskrives til pdf, samt at
der skal smides et digital certifikat på!

Jeg har følgende kode nu ?=
Sub Makro1()
    Application.PrintOut FileName:="", Range:=wdPrintAllDocument, Item:= _
        wdPrintDocumentContent, Copies:=1, Pages:="", PageType:=wdPrintAllPages, _
        ManualDuplexPrint:=False, Collate:=True, Background:=True, PrintToFile:= _
        False, PrintZoomColumn:=0, PrintZoomRow:=0, PrintZoomPaperWidth:=0, _
        PrintZoomPaperHeight:=0
End Sub

Det er så meningen at der skal skrives noget kode for at få smidt en digital signatur !

er der nogen der har ideer ?

pointen er at kunne trykke på en knap i word så skal den pdf og signere og gemme dokumentet. alle forslag og hjælp er velkommen  :)=
m
Avatar billede geagleeye Nybegynder
27. marts 2006 - 14:57 #1
det overstående kode udskriver og gemmer som pdf dokument, men der mangler som sagt at få en digital certifikat knytet til pdf dokumentet ;(
Avatar billede geagleeye Nybegynder
18. april 2006 - 08:53 #2
lukker :)